welcome to this season,hopefully you all read and follow this blog okay.

please like ok :)

Thursday, October 27, 2011

accident?

aduh! (mengerang kesakitan)
sebelum aku post ni aku terfikir 
"nanti aku nak post pasal benda yang menggembirakan"
tapi benda tu bertukar kepada mood musim summer.alahai panasnya!
niat mula-mula nak study dan makan abc sesama kawan.
dah plan dah sebaik mungkin pasal program yang tak sebesar mana ni.
*setiap perkara mesti kena plan dulu ya*
masa plan tadi semuanya lancar.
tiba-tiba aini tarik diri katanya motor dibawa lari oleh emak.
ok.fine,sekurang-kurangnya tak berapa nak menjejaskan program.
_it is accepted_
tiba-tiba fatiha pula tak ada motor kerana dirembat oleh ayah.
ok,bolehlah diterima.walhal hati aku ni bertambah bosan.
_ it is accepted_

+++HURM+++
one more,something wrong out there.
oh my goodness,the weather is going to rain.
why must happen now and not yesterday?
oh,keep that at mind.
_just accepted it_



ini aku benci nak taip.
ini ayat daripada pembikin plan iaitu Ieqa Zain's
-hujan semakin lebat.tak ada rezeki kita nak jumpa hari ini-
 hasrat dibatalkan,hati aku dah tak tentu arah.hujan punya pasal.
semuanya jadi begini.hancur,lebur dihakis titisan air-air hujan berbisa.canggih gitu.haha.

sekarang baru kita cerita pasal tajuk accident.ini baru isi.tadi pendahuluan.
disebabkan tangan aku yang cedera,aku terpaksa menceritakan serba sedikit pasal kes berikutan.

#ketika hendak pergi ke taman dedap
#menaiki motor ego s,JLY 1101
#berhelmet dan berpakain lengan panjang
#berlaku kira-kira pukul 4.45 petang hari rabu,26 oct.
#tempat kejadian di belakang dewan serbaguna jementah 
#brek emergency atau dipandu laju ketika selekoh
#terjatuh dan terseret hampir dua meter
#menelefon member suruh tolong.radin syaizul namanya

[dirumuskan dengan perkataan jalan licin]

#sedikit gambar-gambar bukti kejadian#






kalau dibuka,darah ambil peluang nak keluar.melimpah-limpah macam pili bomba bocor.
dah tak sanggup nak bertemu darah sekali lagi.
peringatan buat diri dan berhati-hati ketika hujan,jalan licin siapa yang tahu.



dah nasib.terimalah ia seadanya elfie.
malang tidak berbunyi bahkan tragis menimpa diri.
renungkan diri dan semoga cepat sembuh.


doakan saya cepat sembuh ya.amin.







No comments:

Post a Comment