welcome to this season,hopefully you all read and follow this blog okay.

please like ok :)

Wednesday, October 26, 2011

i can't be tough

ya ALLAH,dugaan datang menimbun-nimbun macam hujan batu.
aku tak sanggup melalui zaman mukabuku dan blogger lagi.
aku dah tak sanggup!mula-mula dah lah aku tersesat dalam laman sesawang entah apa,
lepas tu,si hakim pula suruh aku follow blog sedara dia,kalau 1 je tak apa.
ni sampai dia dia sekali pun nak.
apa nak jadi aku tak tahu.
tension dibuatnya.headache pun ikut join sekali.aduhai,aku dah tak tahan.
internet pula macam siput berjalan.lembab bukan main, mengalahkan sesaat.satu saat pun laju.
ini kenyataan




ok.now my season already change to winter.
i'm not joking and i'm fine now.slowly.
why i must be happy now?
it is because of you my dear old friends.
yes.it truth.my old friends yang dah lama yang tak tegur dan cakap kononya perangai aku berubah.
but,when asked her why, she say i don't know.
why must girl be like this hah?
one more,jumpa budak ni dua hari berturut-turut

first,jumpa Faridatul Aini betul-betul depan mata secara live and 3D
jumpa kat satu taman yang betul-betul private tempatnya.
hajat aku nak jumpa orang lain,tak sangka pula minah ni ada kat situ.
apalagi,layan je lah.
sekali dia start cakap dengan aku nak buat hangout kat Segamat.
tapi aku dah plan nak pergi Klang dengan yang lain-lain.*dibatalkan*
tapi cadangan dibuat ke Batu Pahat.
-SEMUA ENJOY-



second,dia tiba-tiba keluar dari chatbox dan suruh aku buka link dia yang kononya ada tulis i'm sorry.
dia Nur Areena Syairah.lagi mesra kalau panggil dekna.
last word dia cakap dengan aku "good luck" time nak periksa akhir tahun.




kalau diikutkan dah lama juga aku tak tegur diaorang berdua ni sebab diaorang pun tak tegur aku.
boleh disimpulkan sebagai
*suka sama suka*
selama aku tak tegur diaorang aku rasa diri aku ni bermusuh.tak tahu kenapa.
apa yang pasti setiap kali ada lawatan mesti ada muka kedua-dua minah ni.
pandang pun taknak,tegur jangan haraplah
apapun,aku wish kau dua orang good luck in final exam.


ada lagi satu benda yang membuatkan diri aku bertukar winter iaitu

#mengacau adik lelaki maziah rashidah iaitu hanifah.aku tak confirm nama ni betul atau tak.
ni muka budak yang kena kacau dengan aku

PADAN MUKA!

*baca ni*


AKU:CUN LAH AWEK KAU.NAK BOLEH?


DIA:MANA BOLEH.JANGAN HARAP.

AKU:KITA SHARE

DIA:LANGKAH MAYAT AKU DULU!

AKU:ALAH,KAU BUDAK MANA TAHU APA-APA

DIA:HURMMMMMMMMMMM

AKU:ELELEH BUDAA KECIK



_no continous_the dialog end_
ok.thats all for read this winter season.



1 comment: