welcome to this season,hopefully you all read and follow this blog okay.

please like ok :)

Tuesday, October 25, 2011

letihkan kaki

haloo,dah lama tak mengupdate rasanya.rindu sama kau wahai blogger.
aku penat lah hari ni.baru balik dari hangout.
entah mana-mana lah diaorang ni semua.
~selagi ada jalan terjah dan buat apa kita suka~itu prinsip kami.
sebenarnya aku tak tahu siapa yang buat hang kali ini.
kejap-kejap dia lah,aku lah,budak tu lah,mamat tu lah.
_pening dibuatnya_
@_@
yang bosannya tak ada kamera.biasanya aku lah yang support tapi bertambah malang bila kamera dan blackberry aku tertinggal dalam kereta umi aku.malang ditimpa bala.haha.nasib baik NOKIA ada.
bolehlah ambil gambar tapi cover bengang lah nampaknya.alahai nasib.
nasib baik 5 mx.kalau tak jatuh lah maruah aku sebagai photographer muda.cehh,hasrat  tu.
kalau boleh aku nak ni--->

NIKON D7000

this is the latest one!harga dalam 4800$ something lah.
mengharapkan agar suatu hari dapatlah satu.best yang tak terhingga!snapsnap lah apalagi.
hurm,aku da penat nak menaip ni.nak layan chat lagi.kesian diaorang tunggu lama-lama.haha.


hanya gambar yang boleh mengganti diri.








sebelum sign out,ada satu perkara aku nak cakap,
sebelum balik,kami dah mengenyangkan perut dengan makan dessert yang ada tiga scoop.
wah!best lah diaorang sebab aku yang kena belanja.
tak muhasabah betul alasan diaorang,ada ke patut cakap

#aku ni ketua yang bertauliah,jadi kau kena belanja
#kita kan dah kawan lama elfie,sekelas lagi,mestilah kena belanja
#elfie,kau kan baik,belanjalah aku

apa-apa jelah,dengan hikmat yang diberikan mulut aku cakap 
"time ni lah kau nak minta tolong daripada aku,kalau tak,entah kemana"

bila difikirkan balik kesian diaorang,macam tak cukup makan.
lagi sekali mulut ni berkata-kata
"ok guys,aku belanja.jom naik stairs atas jom"
semua cakap terima kasih tak henti-henti.macam klon aku tengok.
aku order,diaorang pun sedap melabuhkan punggung masing-masing kat atas kerusi berkipaskan air-cond tu.
ini makannya!


terima kasih daun pisang,
jangan lupa jenguk-jenguk dan datang.

No comments:

Post a Comment